vineri, 2 aprilie 2010

Farsa de 1 aprilie


De 1 Aprilie, Noi(Ana si Bianca), Yulycy(Iulia), Medeea si Maria am hotarat sa facem o farsa domnului diriginte. Dupa ce am dezbatut ideea timp de cateva ore Iuliei i-a picat fisa si am hotarat sa ne prefacem ca, una dintre noi, Ana, a cazut pe scari si si-a spart capul, dar ea nu a vrut sa fie victima asa ca am decis ca Iulia sa joace acest rol. Farsa s-a petrecut in ora de dirigintie. In pauza dintre ora de desen si cea de dirigintie, Bianca a fost la baia de jos impreuna cu Iulia ca sa o ajute se macheze(a folosit jumatate de tub de tempera). Dupa ce s-a sunat, Iulia s-a asezat pe scari ca si cum ar fi cazut. In ora, cand domn' diriginte ne zicea ca trebuie sa facem curat in curte, Maria primeste un telefon "suspect"(asa trebuia sa se intample pentru a crea tensiune) de la Bianca care ii zice sa incepem ca ele sunt gata. Maria a strigat in clasa in gura mare ca Iulia a cazut pe scari si si-a spart capul. Domn' diriginte iese repede din clasa spunand sa stam acolo, dar Ana si Maria coboara repede scarile sa vada ce se intampla. Domn' diriginte se sperie si il trimite pe Razvan sa vada daca e cineva la cabinet. El vine repede inapoi spunand ca nu e nimeni. Domn'diriginte o ia in brate pe Iulia si o duce la cabinetul stomatologic. Cand sa o bandajeze, Iulia a anceput sa rada si sa spuna ,,Pacaleala de 1 Aprilie!'', iar domnul diriginte a inceput sa rada si sa ne felicite pentru ca am jucat bine. Pentru ai speria mai tare pe colegi, cand am venit in clasa Iulia s-a prefacut ca a cazut si toata lumea a inceput sa tipe, iar mai ales, Emilia a crezut atat de tare incat a inceput sa planga(pentru ca o cunostea pe Iulia de la gradinita). Dupa aceea am strigat farsa de 1 Aprilie si toata lumea a inceput sa rada. Dar cel mai prostesc lucru pe care l-am facut atunci e ca Iulia sa asezat exact pe scarile din in fata camerei de filmat a scolii.

0 comentarii: