joi, 13 mai 2010

O excursie de vis









































Pe data de 30.04.2010 am plecat intr-o excursie de vis impreuna cu domn' diriginte, doamna directoare si desigur impreuna cu colegii. Noi (Ana si Bianca) am stat impreuna in autocar, iar in camera am stat si cu Maria.


PRIMA ZI:

  Am plecat la ora 8:15 din parcarea Hotelului Moldova. Prima noastra oprire ar fi trebuit sa fie la Lacul Rosu, dar unchiul Alexandrei Fercu ne-a oferit sansa de a vizita izvorul apei minerale ,,Izvorul Muntelui". Copiii fiind imbracati pentru o excursie de oras, si-au cam murdarit adidasii de firma. In fine, am mai calatorit aproximativ trei sferturi de ora si am ajuns la Lacul Rosu. Era cat pe ce sa uitam ca domn' diriginte (prof. de geografie) ne dadea informatii despre fiecare obiectiv turistic care il vizitam, iar informatiile erau pentru un concurs de cultura generala(rezultatele le mentionam mai tarziu). Am oprit timp de o ora la Lacul Rosu, dupa care ne-am indreptat spre Salina de la Praid. La salina am stat cu aproximatie timp de o ora si un sfert si apoi am plecat spre ultimul nostru obiectiv turistic din acea zi : Lacul Ursu(dupa parerea Anei, cel mai frumos obiectiv turistic vizitat, nu ca celelalte nu ar fi fost frumoase...). Dupa ce am oprit un sfert de ora la Lacul Ursu am plecat spre motelul la care aveam sa petrecem doua nopti.: Motel Corsa. In prima seara ne-am distrat la petrecere, baietii au invitat 10 fete la dans , iar restul de 15 au stat deoparte si sau uitat cum baietii dansau cu celelalte fete vals sau dansau  unele cu altele(perechile de dans au fost: Razvan si Amalia C., Vlad si Dana, Radu si Amalia Z., Stefan M. si Calina, Dragos si Emilia, Alex si Theona, Cristi si Raluca, Mihai si Elena, Fane si Roxana si Aurel si Miruna). Cam asa a fost prima petrecere cu distractie la maxim pentru unii si pentru altii plictiseala totala. Cea mai activa pereche de dans a fost Stefan si Calina care s-au distrat foarte bine. Ajunse in camera nr. 11(prima de pe coridor), impreuna cu colega noastra de camera,Maria, ne-am trantit in pat moarte de oboseala, am deschis televizorul si ne-am uitat la dansez pentru tine. Dupa o ora Maria a adormit bustean, latita pe tot patul. E... dar nu e nimic ne-am obisnuit.

A DOUA ZI;

  Ne-am trezit pe la 6 dimineata. Am luat micul dejun si apoi am vizitat Sighisoara. Seara pe la 6:30 a avut concursul de cultura generala, unde a castigat grupa noastra, adica randul din mijloc: Ana, Roxana si Iulia. Apoi a urmat petrecerea care a durat pana la ora 11:30 unde toata lumea a dansat si s-a distrat pe ritmuri de rock si pop.

ULTIMA ZI:

  Ultima zi .... greu de descris. Am plecat spre casa lasandu-ne amintirile acolo, dar luand cu noi miile de fotografii pe care le-am facut(iar unele dintre ele sunt mai sus) si cele cateva mici suveniruri. Putem spune ca a fost extraordinar si ca ne-a placut foarte mult. Noi am vrea sa mai mergem in inca cateva excursii si speram ca si acelea sa fie asa de reusite ca aceasta. Si nu putem uita ca excursia nu putea fi atat de reusita fara domn' diriginte si ii multumim pentru acest lucru.
Asta a fost tot si acum va lasam pe voi sa va exprimati gandurile prin comentarii(acum se pot da comentarii)...:D:D:D

8 comentarii:

Byby-Ana spunea...

Asteptam comentarii...mai ales din partea colegilor!!!

Calina spunea...

Eu si Stefan am fost cea mai activa pereche? :)) ce.o fi in capusorul vostru fetelor?
In fine chiar o fost cea mai tare excursie si pozele is suuuper

Dorneanu Vlad spunea...

o excursie frumoasa ,de neuitat.imi place poza aia cu razvan in halat!

palosanu fane spunea...

A fost o excursie frumosa!
Cea ce nu mi-a placut a fost fata mea in fotografia cu Radu si Razvan, la acel quiz despre locurile vizitate.

Dorneanu Vlad spunea...

Desi puneti sus emblema cu"Byby-Ana" acea se poate sterge ,mai bine incercati se le faceti o protectie .incercati niste programe de la ''2bright and Spares''
D.Vlad

Viorel Iraşcu spunea...

Bravo, voua!
Frumoase poze si reusita excursie.
Va pup. Dirigu'

Ruxandra spunea...

Ce bine am scris nu ??? :d
pozele sunt chiar frumoase!!
Aliatul de nadejde al acestui blog
Ana

p.s: nu mai imi spuneti Ruxandra!

Cristea Cristiana spunea...

uite njtiu k nu ma cunojti dar il stiu pe palosanu stefan